Monday, May 20, 2013

21/5

hari ni pagi2 lagi dah kluar,,first place, aku gi jw dgn abg.nmpk ketar lutut masing2 nampak kelibat kami. padahal nk gi minum je,,cuma abg aa jugak tegur sorg dua peniaga yang liat nak bayar sewa.
   lepas tu aku ke Tekam Resort,,baiasalah..ada bilik tak sejuk..so abang dengan technician ikram terkial-kial angkat outdoor guna tangga..mmg kesian..alahai nk buat mcm mana..cari makan.
takpe,balik mlm ni aku urut,..hehehehe
    ikram ni dulu nampak arogan sangat..skrg alhmdulillah dah mula mesra rakyat dengan kami. dan boleh senyum2.. yang sorang lagi nama mamat..mamat pun baik..aku selesa berurusan dgn diorg setakat ni..
yang paling best..bila aku sebagai escot pada pakar aircond ni..boleh masuk kedalam bilik hotel..wahh memang cantik..padanlah harga dalam RM 150 permalam..aku on tv, layan smbil standby takut abg panggil dari luar suruh hulur barang.
lebih kurang dalam jam 3 baru kerja siap..kami lunch dekat cafe resort..dan terus ke destinasi seterusnya...jengka 22..
aku tk pernah masuk ke ke sini. abg ckp ada org call bgtau aircond rosak. sampai kt rumah tu, seorang wanita umur dlm lewat 50 an menyapa mesra..wahhh..dia speaking! aku agak impress..setiap.words dia.mmg ada class..
tiba2 abg tnya dia..dulu mkcik keje hospital mana..mkcik nurse dulu ya..dia mulakan cerita..ya dia nurse spital gomen..
lebih kurang 2 jam abg periksa kerosakan.akhirnya abg surrender..nmpknya kena dtg lagi lah sebab ada beberapa sparepart dia tk bwak..
malam...
aku ke kopiesatu. ada tempahan reunion dari temerloh. penat mmg penat tpi tkpelah..puasss
bilik hotel di Tekam Resort
majlis reunion di Kopiesatu
abg sedang khusyuk bekerja..

No comments:

Post a Comment