Monday, May 20, 2013

jalan-jalan ROMPIN

pekan rompin ni bukanlah glamer sgt pada aku..pernah dengar sebab sahabat aku Azlaili berasal dari sini. tapi aku tak pernah pulak ikut dia balik kampung. sehinggalah pertama kali aku jejak rompin pada Januari lepas..ooo memang aku suka..sgt2 cantik dan bersih.mengingatkan aku pada langkawi dan lumut perak..kawasan yang sangat2 hampir dengan pantai..
  jumpa fazirul sedang bakar ikan..makan ikan pari dengan kembung bakar,..mmmmmm yummy memang best sesangat..sos dia mmg terbaik. memang tengah lapar sgt.aku ngap smpai licin..
   kelakar betul mlm tu..fazirul rekemenkan 2 challet..pertama..aku pergi tpi tk berapa sesuai..bilik tkde acond..yang kedua pulak..jauh sngat dgn bandar dan line tepon pun tk kuat..last2 aku ajak abg gi sewa kt Rompin Beach Resort..mmg aku dh jatuh cinta dgn tempat ni.sgt selesa pada aku dan pantainya bersih..boleh mndi yeahaaaaa!!!!
      malam aku tido selena-lenanya..hehehe..pagi2 abang dh kejut ajak gi breakfast.. mmmmm sedap. lepas makan..aktiviti seterusnya..aktiviti pantai.
abang dgn pancingannya..aku dh standby nak debummm..!!
.

No comments:

Post a Comment