Saturday, June 8, 2013

macam - macam ada!!!

fuh!! lama tk menulis..bukan malas..tpi mmg tk sempat..macam2 aktiviti..minggu lepas ke terengganu ( abg candat sotong) so aku lepak rumah gayah. gayah ni sebaya aku..sama2 nursing school,pernah tinggal serumah masa kami di kl..dia skrg dh naik pangkat jd sister..baju biru..baru je kawen dengan kekasih 12 tahun bercinta--shah--MA di kl..sama2 dh ada pangkat dlm kerjaya masing2..alhamdulillah..aku tumpang bahagia.
        lepak rumah gayah memang best..lebih2 lagi mmg aku dgn dia suka borak dan suka tengok movie. satu lagi..aku suka kat kucing2 gayah yang gemuk2..so mmg menghiburkan..
malam abg gi candat overnight dalam laut, aku dgn gayah gi layan movie kt cinema.. cerita epic.. boleh tahan juga cerita ni..kisah manusia biasa masuk ke dalam alam org kerdil..mmg aku masa kecik2 dulu selalu berimaginasi mcm ni..tk sgka ada pulak movire mcm ni..hehehe
    tengku zahirudin..anak buah aku sorang ni dh masuk dlm my family..umur 20 tahun tpi aku masih nampak din yang umur 10 tahun, selalu ikut aku kesana kemari. memandangkan dia dh tk ada apa nak buat, aku ajak dia kerja dgn laki aku..senang..drp bayar gaji kt org lain, baik bayar kt keluarga sendiri,
     jerntut walk pun ada banyak perkembangan,. isnin ni( 10 hb june) aku nk start jual ayam golek. sambutannya aku tak tahulah mcm mana tapi aku mmg nak cuba. memandangkan aku dh ada mesin dan lan. yang snggup nk jd usahakan. so aku akan cuba dulu
     koperasi -- satu lagi perkara yg aku pening. mcm mana pun aku kena teruskan koperasi ni

       

No comments:

Post a Comment